De Amersfoortse heet vanaf nu ASR

0

ASR heeft afscheid genomen van het merk De Amersfoortse. Vanaf vandaag worden inkomens- en zorgverzekeringen voor ondernemers en werkgevers aangeboden onder het merk ASR. Met deze stap wil ASR haar merk verder versterken. Om hier bekendheid aan te geven start vandaag een landelijke campagne.

Hella de Weger, manager Merk & Positionering bij ASR: “Op de naamsverandering na wijzigt er niets. Klanten behouden de producten en de service die zij gewend zijn, maar ontvangen informatie over hun verzekeringen voortaan uit naam van ASR. Ook voor intermediairs verandert er niets. Zij behouden dezelfde contactpersonen en kunnen ook blijven rekenen op de ondersteuning, producten en voorwaarden die zij gewend zijn.”

Landelijke campagne

“Vandaag starten we met een landelijke campagne over de naamswijziging”, zegt De Weger. “De Amersfoortse en ASR zitten al heel lang in hetzelfde team: we werken al jaren in hetzelfde gebouw en drinken dezelfde koffie. Alleen de naam op de polis was anders. Voor een team dat zo goed op elkaar is ingespeeld, is het best gek om niet dezelfde naam te dragen. In onze campagne gebruiken we hiervoor een voetbalteam als metafoor. Een team dat perfect op elkaar is ingespeeld, maar waarvan niet duidelijk is wie bij welk team hoort. Daarom trekken we nu allemaal hetzelfde ASR-shirt aan.”

Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.

Deel dit artikel

Over de auteur

Redactie InFinance

De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse nieuwsupdates op de website InFinance.nl en nieuwsbrief InFinance Daily.