
Deze week is het precies 12,5 jaar geleden dat het avontuur van productontwikkelaar Dazure begon vanuit de gedachte dat het ook anders moest kunnen. De trots van Dazure is de GoedIdee Overlijdensrisicoverzekering, waarvan de premie in de afgelopen 12,5 jaar al zes keer is verlaagd.
Naast de GoedIdee Overlijdensrisicoverzekering heeft Dazure ook andere innovatieve producten gelanceerd, zoals de GoedIdee Nabestaandenaanvulling, GoedIdee Inkomensgewenning, GoedIdee Eenjarig Overlijdensrisicoverzekering, de Finvita Ik stop met roken overlijdensrisicoverzekering en de GoedIdee Inkomensbeschermer. Vorig jaar volgde de tool Pokket. Hiermee krijgt de financieel adviseur snel inzicht in de hypotheekmogelijkheden en bijbehorende risico’s. In deze tool is tevens de GoedIdee Inkomensbeschermer aan te vragen.
De markt ver vooruit
Een indrukwekkende lijst productintroducties die de komende jaren alleen maar langer wordt. Soms bleek Dazure ook iets té innovatief, memoreert Indra Frishert, commercieel directeur bij Dazure. “Dan is een product bijvoorbeeld fantastisch bedacht, maar lastig in te bouwen in standaard adviespakketten. Daar hebben we dan weer van geleerd. Al met al kunnen we terugkijken op mooie jaren, waarin we soms echt het verschil konden maken. Ik ben echt heel trots op wat Odette Bakker (algemeen directeur) en ik hebben neergezet. We zitten nog vol ideeën!”
Slinger voor adviseurs
Het 12,5 jaar jubileum kan Dazure nu niet groots vieren. Daarom ontvangen veel advieskantoren die samenwerken met Dazure een feestelijk pakketje met een slinger. De adviseurs wordt gevraagd om het jubileum mee te vieren door de slinger op te hangen. De zelfbenoemde ‘Relatiekoning’ Zakaria Razzouki en ‘Relatiekoningin’ Monique van Bladel brengen de komende weken een bezoekje aan deze adviseurs om samen met hen het Dazure-jubileumfeestje op afstand te vieren.
Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.