
DAK introduceert met ‘Gaaan’ een nieuw en exclusief merk voor de leden om mobiliteit onder de aandacht te brengen bij consumenten en zakelijke klanten. Sinds de introductie van DAK Mobiliteit in 2021 zijn al ruim 400 adviseurs actief aan de slag met lease- en mobiliteitsadvies.
Aangesloten adviseurs krijgen via de website Gaaan.nu extra ondersteuning om actief met mobiliteit aan de slag te gaan. Met een breed aanbod aan marketing- en verkoopondersteunende middelen zoals posters, flyers, voorbeeldbrieven, nieuwsberichten en raamstickers, hebben adviseurs ruime keuze uit materiaal dat zij online en op kantoor kunnen inzetten.
Meer herkenbaarheid en slagkracht
Deze stap is volgens DAK nodig omdat de meeste consumenten en zakelijke klanten nog niet voldoende op de hoogte zijn dat ze voor advies over mobiliteit en lease ook bij hun financieel adviseur kunnen aankloppen. Tim Rijvers (foto), algemeen directeur DAK: “Wij begrijpen dat mobiliteit een nieuw adviesdomein is. Het grote enthousiasme onder onze leden willen wij versterken en ondersteunen met een exclusief merk. Met Gaaan krijgen onze leden een marketinginstrument in handen voor meer herkenbaarheid en slagkracht. Is de consument op zoek naar een nieuwe auto, dan stappen zij voortaan eerst binnen bij een financieel advieskantoor. Dat is logisch, want niemand kan beter adviseren over maandlasten dan de financieel adviseur.”
Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.