Centraal Beheer en Rabobank meest klantvriendelijk

0

Centraal Beheer heeft de titel ‘klantvriendelijkste verzekeraar van Nederland’ gewonnen en Rabobank de titel ‘klantvriendelijkste bank van Nederland’. De verkiezing van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland is de publieksprijs van de CustomerFirst Awards.

De winnaars werden gisteren bekend gemaakt tijdens het CustomerFirst Gala. De verkiezing van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland richt zich niet op negatieve, maar op positieve klantervaringen. De respondenten worden willekeurig geselecteerd uit SamSam, het consumentenpanel van SAMR. In 2017 zijn er 35.000 beoordelingen opgehaald.

Branche-award

Er zijn CustomerFirst Awards te winnen in verschillende categorieën en branches. Rabobank en Centraal Beheer zijn de winnaars in de categorieën Bank en Verzekeraar. Florius greep met een derde plaats naast de Technology Award.

ABN Amro is gekroond tot winnaar van de HRM Award. De bank wilde de houding en het gedrag van (retail)medewerkers veranderen om het klantbelang meer centraal te stellen. Zodoende ontwikkelde het bedrijf een training omtrent het luisteren naar klanten, met als belangrijk onderdeel de zogeheten BOOSTcamp. De gewenste resultaten zijn volgens de jury behaald.

Deel dit artikel

Over de auteur

Redactie InFinance

De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse nieuwsupdates op de website InFinance.nl en nieuwsbrief InFinance Daily.

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies om u de beste surfervaring te geven. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op 'Accepteren' hieronder, dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten