Campagnesite wordt kennisplatform hypotheken

0

De campagnesite hypotheekleek.nu – die Munt Hypotheken vorig jaar lanceerde met als doel zich te profileren als geldverstrekker die hypotheken voor iedereen begrijpelijk wil maken – heeft een upgrade gekregen. De site fungeert nu als permanent kennisplatform voor consumenten.

Hypotheekleek.nu moet consumenten helpen betere beslissingen te nemen als het gaat om hun hypotheek. Niet alleen voor mensen die een nieuwe hypotheek willen afsluiten, maar juist ook bij beslissingen rondom levensgebeurtenissen als scheiden, pensioen of het verlies van een baan. Britt Dekker is als ‘sympathieke leek’ nog steeds het boegbeeld van de website.

Aan de hand nemen

“Door openbare informatie op onder andere social media te monitoren en te analyseren weten we dat er een grote mismatch is tussen de informatiebehoefte van de consument en de informatie die wordt verstrekt door de geldverstrekkers. De (online) behoefte van consumenten aan toegankelijke en begrijpelijke hypotheekinformatie is groot, terwijl de markt voornamelijk commerciële informatie verstrekt. Op Hypotheekleek.nu leggen we in eenvoudige taal moeilijke termen uit en begeleiden de consument door het hele proces”, aldus directeur Ellen Hensbergen.

Munt haalt Britt Dekker binnen

Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.

Deel dit artikel

Over de auteur

Redactie InFinance

De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse nieuwsupdates op de website InFinance.nl en nieuwsbrief InFinance Daily.