Reconditioneringsbedrijf Belfor lanceert maandag een abonnement voor huiseigenaren: Belfor Home. Of de schade verzekerd is of niet, met het abonnement kunnen huiseigenaren 24/7 de telefonische hulplijn bellen, krijgen ze noodhulp én toegang tot de schadeherstellers van het bedrijf.
Patrick Neeleman, manager marketing & sales: “Wij komen natuurlijk bij veel particulieren over de vloer, na bijvoorbeeld brand of bij de recente overstromingen. De schade-expert, de verzekeraar of Stichting Salvage heeft ons dan ingeschakeld voor de schadestop. Maar we krijgen van veel huiseigenaren de vraag of zij ons voortaan gelijk kunnen bellen, ook bij kleinere of niet verzekerde schade.”
Noodhulp, reinigen en herstellen
Na het eerste telefoongesprek komt Belfor binnen een paar uur langs voor de eerste maatregelen om de schade te beperken. De specialisten nemen dan gelijk de schade op voor een vrijblijvende offerte en een plan van aanpak voor het herstel. Ook kunnen huiseigenaren bij het bedrijf terecht voor het opsporen en herstellen van lekkage, bouwkundig herstel en schilderwerk, of het verwijderen van schimmel of graffiti.
Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.