ASR st(e)unt niet alleen (met) Blijdorp

0

Vijftig financieel adviseurs voeren tot en met 22 juli om de beurt een week lang campagne in hun regio. ASR verzorgt de campagne en is verantwoordelijk  voor ontwikkeling, productie en media-inkoop. ,,Dit doen wij omdat wij geloven dat onafhankelijk advies een nuttige functie heeft in de Nederlandse samenleving”, zo verklaart een woordvoerder van ASR.

De campagne bestaat uit gepersonaliseerde radiocommercials en abri-posters die in de regio van de adviseurs te beluisteren en te zien zijn. ,,ASR wil de verzekeringsbranche veranderen, met als doel het herwinnen
van consumentenvertrouwen. Dat doen we door terug te gaan naar de roots van verzekeren: mensen helpen door te doen.”

Aan deze gedachte geeft ASR ook vorm in zijn marketingcampagnes. De ASR-campagnes zijn bedoeld om een partij, een persoon, een groepering of een instantie die een steuntje in de rug te kunnen gebruiken
een podium te bieden.

Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.

Over de auteur

Redactie InFinance

De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse nieuwsupdates op de website InFinance.nl en nieuwsbrief InFinance Daily.

Reacties zijn gesloten voor dit bericht.