Arag lanceert nieuwe campagne

0

Met een nieuwe geïntegreerde campagne brengt Arag haar rechtsbijstandverzekering opnieuw onder de aandacht. De campagne richt zich met name op de jongere doelgroep en speelt in op belangrijke ‘life events’, zoals het kopen van een huis of auto.

Jessica Klugkist, Corporate Communications Manager van Arag: “Wij onderscheiden ons door de betrokken en empathische juristen en de meest persoonlijke zaakbehandeling. En dat is terug te zien in de hoge klanttevredenheid. Arag scoort een 8,4 op zaakbehandeling en een 8,7 op telefonisch juridisch advies. Dat is de hoogste klanttevredenheid in ons segment.”

Verschilpunten

De campagne is ontwikkeld door Open Now in samenwerking met Wisecrackers en gaat maandag 27 juni van start op radio, out of home en online. In de campagne worden de verschilpunten met de concurrentie benadrukt: de betrokken, empathische specialisten in iedere juridische discipline en de hoogste klanttevredenheid.

Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.

Deel dit artikel

Over de auteur

Redactie InFinance

De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse nieuwsupdates op de website InFinance.nl en nieuwsbrief InFinance Daily.