Met een nieuwe website en een technische upgrade van het platform biedt Advieskeuze nu ook de mogelijkheid om op een efficiënte wijze online klantreizen met dashboards te ontwikkelen voor marktpartijen.
Het eigen IT-bedrijf ‘Burning Matches’ heeft eerder dit jaar de extranet omgeving van Advieskeuze vernieuwd. Deze week is de nieuwe website gelanceerd in combinatie met een upgrade van het platform naar de nieuwste techniek van Microsoft. Het eerste wat opvalt aan de website is de nieuwe huisstijl. Tevens zijn de zoekresultaten, kantoorprofielen en reviewpagina’s verbeterd. In een volgend stadium worden specifieke klantreizen, een mijnomgeving en ‘adviseurmatchers’ toegevoegd aan de website.
Christian Bouter (foto), medeoprichter van Advieskeuze: “Met de nieuwe website en de upgrade van het platform is de basis gelegd om de propositie richting consumenten en ondernemers verder in te gaan vullen met klantreizen voor specifieke thema’s en doelgroepen zoals verduurzaming van de woning, actief klantbeheer en het nieuwe pensioenstelsel. Doelstelling is om bezoekers te gaan matchen met de best passende adviseur of specialist”.
In samenwerking met automatiseringspartners worden berekeningen en vergelijkingen toegevoegd aan de klantreizen. Tevens kunnen bezoekers op de website de door hun ingevoerde data en uitkomsten met advieskantoren delen via een MijnAdvieskeuze-omgeving. Alle klantcontacten, afspraken en aanvragen via het platform worden doorgeleid naar de actieve advieskantoren binnen de community van Advieskeuze.
Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.