Adfiz prominent in ProductManager MoneyView

0

De scores van het Adfiz Prestatie Onderzoek maken met ingang van vandaag op hoofdlijnen deel uit van de MoneyView ProductManager (MPM). Met dit onlangs vernieuwde benchmarkplatform kunnen banken en verzekeraars hun eigen producten vergelijken met die van andere aanbieders in de markt.

Met het uitbrengen van de release waarin de ‘Adfiz-scores’ zijn opgenomen, krijgen alle gebruikers van het benchmarkplatform permanent de beschikking over de scores van het Adfiz Prestatie Onderzoek. Daarmee is voortaan niet alleen inzichtelijk hoe producten zich onderling verhouden op voorwaarden en kenmerken, maar ook hoe de verschillende partijen presteren op thema’s als service, foutloosheid, kennis en schade afhandeling.

Presentatie op hoofdlijnen

De resultaten uit het Adfiz Prestatie Onderzoek worden op hoofdlijnen gepresenteerd. Per productgroep wordt een overall-cijfer gegeven, met daarbij een beknopte ‘breakdown’ van de verschillende thema’s. De prestatiescores waren eerder al beschikbaar gekomen in de MoneyView-software voor financieel adviseurs.

Real-time dashboard

Wil de gebruiker alle detailuitkomsten van het Adfiz Prestatie Onderzoek gebruiken, dan moeten zij hiervoor apart een overeenkomst aangaan met Tevreden.nl. Dit is de partij dat het continue onderzoek namens Adfiz uitvoert. Zij krijgen dan toegang tot het dashboard waarop real-time te volgen is wat het verloop van de beoordelingen is.

Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.

Deel dit artikel

Over de auteur

Redactie InFinance

De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse nieuwsupdates op de website InFinance.nl en nieuwsbrief InFinance Daily.