Acceptatiedesk Hypotheek Visie bij Lloyds Bank

0

Lloyds Bank heeft een exclusief team van medewerkers aangesteld die belast wordt met de acceptatie en beheer van de hypotheken van de 45 vestigingen van Hypotheek Visie. Het acceptatieproces moet hierdoor sneller en eenvoudiger worden.

Volgens Lloyds Bank hebben hypotheekketens een goede toekomst op het gebied van advies. Hierdoor zullen zij een steeds belangrijker rol gaan innemen. Michiel van der Linde, manager Intermediaire Distributie & Service bij Lloyds bank: “Enerzijds neemt de druk op de marges toe terwijl anderzijds de adviesbehoefte bij de klant steeds intenser en breder wordt. Wij denken dat ketens voor ondernemers steeds meer gaan optreden als echte partners in de bedrijfsvoering. Niet alleen door toegang te bieden tot veel aanbieders, maar ook op het gebied van bijvoorbeeld compliance, automatisering, profilering, ontwikkeling vakbekwaamheid, et cetera.”

Menselijk contact

Joost van Rooy, directeur Hypotheek Visie, is blij met het Team Hypotheek Visie bij Lloyds Bank. “Het exclusief formeren van een team dat alleen maar contact heeft met onze ondernemers, zal het acceptatieproces menselijker en dus beter maken. Want ondanks alle ontwikkelingen op het gebied van digitalisering blijft het menselijk element tijdens het acceptatieproces belangrijk. De bereidheid om het gesprek aan te gaan waarom een aanvraag wel of niet geaccepteerd kan worden.”

Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.

Deel dit artikel

Over de auteur

Redactie InFinance

De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse nieuwsupdates op de website InFinance.nl en nieuwsbrief InFinance Daily.