ABN Amro masterclass: ‘Van administratie naar relatie’

0

Door trends en ontwikkelingen veranderen de taken en werkzaamheden van uw binnendienst. ABN Amro verzorgt tijdens HypoTop voor uw ‘Client Officers’ de masterclass ‘Van administratie naar relatie’. Daarin ontvangen zij handvatten om ook in de toekomst die onmisbare schakel te blijven tussen u, de klant en de bank.

In de masterclass gaan Bartjan van der Jagt (l) en Mark Groenendijk (r) in op de veranderende rol van de Client Officer. Ze vertellen uw medewerkers onder meer over de trends en de ontwikkelingen die het huidige werk beïnvloeden. Ook de kansen die klantbeheer biedt komen in de masterclass aan bod én hoe ABN Amro uw binnendienst kan ondersteunen om die kansen te verzilveren.

Mark Groenendijk: “De verschuiving naar online klantcontact heeft gedurende de coronacrisis een vlucht genomen. Maar ook breder in de hypotheekmarkt volgen de veranderingen elkaar in snel tempo op. Daarmee veranderen ook de werkzaamheden van uw Client Officer.”

“Door binnen het advieskantoor tijdig het gesprek met elkaar aan te gaan over een verdere optimalisatie van de interne rolverdeling, kan iedereen blijven doen waar die goed in is. Dat is goed voor het kantoor én voor de klant, win-win dus”, vult Bartjan van der Jagt hem aan.

On demand kijken

ABN Amro is hoofdsponsor van HypoTop, het jaarlijkse event voor de binnendienstmedewerker en gecertificeerde Client Officers. De on demand masterclass ‘Van administratie naar relatie’ kan uw medewerker tussen 10 en 28 mei op elk moment dat het hem of haar uitkomt volgen. Uw binnendienstmedewerkers en Client Officers kunnen voor deze masterclass hier hun gratis ticket boeken. Bartjan van der Jagt: “We focussen ons op de werkzaamheden van uw binnendienstmedewerkers en Client Officers, maar ook u als adviseur mag natuurlijk meekijken. De veranderingen raken tenslotte de werkzaamheden van uw medewerkers en daarmee uw kantoor.”

Bekijk hier het complete programma van HypoTop, het jaarlijkse evenement voor de binnendienstmedewerker die vooruit wil. De kennis en vaardigheden die hier worden opgedaan helpen de kantooreigenaar om zijn binnendienst te veranderen in een commercieel en winstgevend klantteam. Vertel het door!

 

 

Lees ook het interview met Bartjan van der Jagt en Mark Groenendijk in de maart-editie van InFinance. Klik op het magazine om de editie te openen.

Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.

Deel dit artikel

Over de auteur

Redactie InFinance

De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse nieuwsupdates op de website InFinance.nl en nieuwsbrief InFinance Daily.