Aangepaste performancemonitor voor intermediaire distributie

0

Het Nationaal Performance Onderzoek van IG&H wordt de IG&H Performancemonitor. In de nieuwe opzet zijn er drie belangrijke wijzigingen. Zo heeft de deelnemende adviseur de mogelijkheid om de antwoorden rechtstreeks door te laten geven aan de maatschappij. Hierdoor kan die verzekeraar zich met zijn respons direct en snel tot het advieskantoor richten.

Ten eerste is het geen momentopname meer, maar een continue prestatiemeting. Ieder advieskantoor wordt eenmaal per jaar om zijn mening gevraagd over de samenwerkende maatschappij in een betreffende deelmarkt. Door deze feedback verspreid over het jaar aan de kantoren te vragen, ontstaat een stelselmatige meting die een scherp beeld geeft over hoe de performance zich door het jaar ontwikkelt. Hierdoor kan een maatschappij sneller bijsturen indien nodig.

Ten tweede heeft de deelnemende adviseur de mogelijkheid om de antwoorden rechtstreeks door te laten geven aan de maatschappij. Hierdoor kan die verzekeraar zich met zijn respons direct en snel tot het advieskantoor richten, wat de onderlinge samenwerking bevordert en bijdraagt aan succesvolle dienstverlening richting de klant.

Ten derde vraagt medewerking aan de Performancemonitor minder tijd. De vragenlijst is sterk ingekort en er is meer ruimte voor individuele toelichting.

Elke werkdag het belangrijkste financiële nieuws in uw mailbox? Meld u gratis aan voor InFinance Daily.

Over de auteur

Redactie InFinance

De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse nieuwsupdates op de website InFinance.nl en nieuwsbrief InFinance Daily.

Reacties zijn gesloten voor dit bericht.